London var nice








foto: jag

Jävlig dag som började med att jag försov mig och därför lyckades missa den enda viktga lektionen på hela dagen. Gick till skolan ändå och eftersom att det regnade så tog jag mitt fina paraply som jag köpte i London. Men det blåste som fan, jag hann gå tre meter innan paraplyet gick sönder för att det blåste så jävligt. Kom till skolan, helt blöt iskall och allmänt ful, för en filosofilektion som vi inte gjorde någonting på. Sen hade vi håltimme i två och en halv timme, jag och Elisabeth gick till pizzerian och åt kycklingpasta (den enda bra saken på hela dagen!). Klockan halv två var det dags för webbdesign, vilket är precis så onödigt och oseriöst som det låter. Var klar med alla uppgifter så jag satt på facebook i en timme, waste. När vi ska gå hem upptäcker vi att det är världens sjukaste jävla snöstorm ute, jag hade på mig strumpbyxor, shorts, tröja och skinnjacka, kult! Svinkallt var det och vi har ingen mjölk hemma så jag kan inte göra någon god latte eller varm choklad som jag hade tänkt. Så sjukt onice, vill tillbaka till London där allt var frid och fröjd! <3
Är oerhört taggad på att flytta dit eller någon annanstans efter gymnasiet, det här ska bli den sista vintern på länge som jag tillbringar i Sverige!
... Det är fan vinter nu. Usch.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0