Je ne veux pas étudier




Foto: Jag

Ska alldeles strax återgå till att plugga franska, inte det roligaste men jag har prov imorgon så jag måste. Jobbade prakiskt taget hela helgen men den gick ganska fort ändå, tack och lov. Det var faktiskt ganska kul att jobba för en gångs skull, jobbet har sina bra stunder när det är roliga människor man jobbar med och inte sjukt stressigt hela tiden. Hann dock inte plugga någonting så jag har fått köra hårt idag. Tänker på London-resan varannan minut, it's what keeps me going. Bara två dagar kvar nu! Nu ska jag fortsätta plugga och kolla på säsongspremiären av Svenska hollywoodfruar! Man kan faktiskt göra två saker samtidigt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0