Landet som Gud måste ha glömt
















Bilder från Italien i somras. Ta mig tillbaka!!

Seriöst, varför måste jag bo i det här kuklandet? Hur fan är det ens möjligt att det kan snöa såhär mycket? Vad har vi svenskar gjort för att förtjäna detta hemska klimat? Det är vinter i princip hela tiden, nu har det varit snö sedan november.. När ska det sluta liksom? Man orkar faktiskt inte hur mycket som helst.
Jag frågade Marie vad hon skulle välja om hon var tvungen, att gå naken utomhus i en timme i det här vädret eller att bada i bajs i en minut. Hon valde bajset, bara det säger väl en del (jag hade förresten också valt bajset om någon undrar). Det är fan stört. 

Julia åker till Thailand om 5 dagar. Den jäveln.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0